REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO/KARTY STAŁEGO KLIENTA SALI ZABAW „STREFA BAJTLA”
- Organizatorem programu lojalnościowego (dalej również: „akcji”) jest Sala Zabaw „Strefa Bajtla”
- Adres organizatora: ul. Towarowa 11, 43-190 Mikołów
- Regulamin programu lojalnościowego jest dostępny w na stronie internetowej Organizatora
- Celem programu jest zachęcenie Klientów do wizyt w Sali zabaw „Strefa Bajtla”. Dzięki zdobytej określonej ilości pieczątek i według poniższych zasad uczestnik akcji będzie mógł otrzymać nagrodę, tj. 10 wejście gratis
- Uczestnikiem programu lojalnościowego może być osoba posiadająca kartę do zbierania pieczątek (dalej jako „Uczestnik”).
- Akcja rozpoczyna się z dniem otwarcia Sali Zabaw „Strefa Bajtla” i trwa do odwołania.
- Karty biorące udział w programie (dalej jako: „Karty”), będą udostępniane dla klientów w sali zabaw „Strefa Bajtla” do samodzielnego odebrania przy kasie lub wydane na prośbę klienta przez Sprzedawcę.
- Karty biorące udział w programie to: karty do zbierania pieczątek za każde wejście do sali zabaw „Strefa Bajtla” uprawniające do odbioru nagrody wskazanej na karcie.
- Karta nie zawiera danych osobowych Uczestnika, a samo jej okazanie w formie fizycznej uprawnia Uczestnika do uzyskania pieczątki, z zastrzeżeniem punktu 6 niniejszego Regulaminu oraz do odbioru Nagrody.
- Okazanie Karty w innej formie niż fizycznej, w tym w formie elektronicznej lub w formie zdjęcia, nie uprawnia Uczestnika do uzyskania pieczątki ani do odbioru nagrody.
- Okazanie dwóch lub większej ilości Kart, wypełnionych pieczątkami częściowo, nawet w przypadku gdy sumując pieczątki, liczba pieczątek wynosiłaby 9, nie uprawnia Uczestnika do odbioru nagrody.
- Z tytułu zgubienia, utraty lub zniszczenia Karty, Organizator nie ponosi odpowiedzialności. Na żądanie Uczestnika, pracownik Sali zabaw „Strefa Bajtla”, może wymienić Kartę zniszczoną, przenosząc pieczątki, w liczbie odpowiadającej Karcie zniszczonej. Pracownik przenosi tylko taką liczbę pieczątek, które można w sposób niebudzący wątpliwości odczytać z Karty zniszczonej.
- Organizator oraz pracownicy Sali zabaw „Strefa Bajtla”, nie są zobowiązani do weryfikacji własności Karty. Samo jej okazanie uprawnia do odbioru pieczątki oraz nagrody, z zastrzeżeniem warunków określonych w Regulaminie.
- Program lojalnościowy polega na zbieraniu przez Uczestników punktów, w postaci pieczątek na Karcie. Zbieranie pieczątek trwa od dnia otwarcia sali zabaw „Strefa Bajtla” do czasu zakończenia programu.
- Do programu lojalnościowego może przystąpić każdy, kto odwiedzi Salę Zabaw „Strefa Bajtla”.
- Pieczątki przyznawane będą według poniższych zasad:
a) Po każdej wizycie w Sali zabaw „Strefa Bajtla” uczestnik programu otrzyma jedną pieczątkę na odpowiedniej Karcie.
b) Kartę należy okazać przy kasie, przed lub po dokonaniu płatności. Uczestnik programu samodzielnie okazuje Kartę do podbicia. Sprzedawca nie ma obowiązku przypominania Uczestnikowi o przysługującej pieczątce.
c) Pieczątka może zostać przybita tylko na Karcie, która uprawnia do odbioru nagrody.
d) Każda Karta zawiera miejsce na zebranie 10 pieczątek.
e) Pieczątki na karcie można uzyskać jedynie w sali zabaw „Strefa Bajtla” - Aby otrzymać nagrodę w programie należy zebrać 10 pieczątek po każdej wizycie w sali zabaw „Strefa Bajtla”. Za uzyskanie: 10 pieczątek na karcie
uprawniającej do odbioru nagrody – Uczestnik otrzymuje 10 wejście za darmo. - Nagrody wydawane będą przez cały okres trwania programu lojalnościowego, zgodnie z punktem 4 niniejszego Regulaminu do dnia ogłoszonego jako jego zakończenie na podstawie ilości zdobytych pieczątek, po okazaniu Karty do zbierania pieczątek oraz po spełnieniu warunków określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku nie odebrania nagrody do czasu zakończenia programu uczestnik traci prawo do odbioru nagrody.
- Uczestnikowi programu nie przysługuje prawo do zmiany nagrody na jej równowartość pieniężną.
- Uczestnikowi programu nie przysługuje uprawnienie do zastrzegania szczególnych właściwości nagród.
- Deklarując wzięcie udziału w programie Uczestnik, wyraża zgodę i akceptuje zasady zawarte w niniejszym Regulaminie.
- W sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie, jak również zapisach Regulaminu budzących wątpliwości rozstrzygać będzie Organizator.
- Wszystkie materiały promocyjne dotyczące programu lojalnościowego mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w trakcie obowiązywania Akcji promocyjnej oraz skrócenia Akcji lub jej odwołania, z zastrzeżeniem, że uprawnienia nabyte na podstawie Regulaminu w dotychczasowej treści będą w pełni respektowane.
- Zmiana Regulaminu będzie komunikowana na stronie internetowej Organizatora.
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji promocyjnej Klienci mogą zgłaszać na piśmie, listem poleconym na adres siedziby Organizatora
- O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego, oznaczającego datę nadania listu poleconego (z reklamacją) w polskiej placówce pocztowej.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 30 dni od daty wpłynięcia reklamacji. W przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji przez uczestnika będzie wymagać od Organizatora podjęcia dodatkowych czynności, czas na jej załatwienie może ulec stosownemu przedłużeniu.
- W przypadku, gdy w wyniku rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora, roszczenia Klienta nie zostały uwzględnione, Klient może dochodzić swoich roszeń przed właściwym sądem powszechnym.